Опис помилок

Помилка Дії
Сервер ДПС недоступний Потрібно повторно провести чек ще раз (повторно відправити чек на фіскалізацію), оскільки в момент проведення операції сервер ДПС був недоступний. Чек зі статусом "Помилка" - не буде відправлений на сервер ДПС.
Не вдалося виконати підпис (час)(Попередньо це була помилка - Агент підпису не активовано) Активувати КЕП (ел.ключ) у SmartSign, інструкція.
Повторно провести операцію, якщо чек залишився зі статусом "Помилка".
Не активовано агент підпису (не ідентифіковано) Помилка означає що з’явився новий КЕП, потрібно додати його у SmartSign, інструкція
ДПС помилка перевірки підпису Помилку повертає ДПС, потрібно повторно відправити чек на фіскалізацію. При використанні SmartConnect з цією помилкою каса переходить в офлайн режим.
ДПС невірний офлайн ID Зв’язатися з тех.підтримкою CashDesk.
ДПС помилка перевірки типу посилки Зв’язатися з тех.підтримкою CashDesk.
ДПС помилка типу запису Помилку повертає ДПС, потрібно повторно відправити чек на фіскалізацію.
ДПС Невірний останній хеш чека Зв’язатися з тех.підтримкою CashDesk.
Не вдалося виконати підпис (час) Час для підписання чек КЕП - приблизно 10 секунд. Якщо за 10 секунд чек не було завірено електронним підписом, потрібно повторно відправити чек на фіскалізацію.
РРО не зареєстрований Впевніться, що було здійснено перший вхід (авторизацію) у web.cashdesk.com.ua під КЕП касира і “Синхронізовано” касу (кнопка "Синхронізувати з ДПС".
ДПС цим підписом відкрита зміна на іншому ПРРО Один касир (унікальний КЕП) намагається відкрити зміну на іншій касі. В даному випадку потрібно визначити, на якій касі було відкрито зміну > закрити зміну > відкрити зміну на іншій касі
Це вам допомогло? Дякуємо за зворотній зв'язок Ой, помилка.

Потрібна допомога? Написати нам Написати нам