Перейти до опису помилок SmartSign

Опис помилки
та її рішення

1) "Сертификат не найден":

ПКМ натиснути на SmartSign в треї та обрати "Очистить сертификаты", після цього спробувати активувати ключ знову.


2) "Сертификат поврежден":

ПКМ натиснути на SmartSign в треї та обрати "Очистить сертификаты", після цього спробувати активувати ключ знову.


3) Отказано в доступе \CACertificates.p7b". "Отказано в доступе" 

Спробувати запустити як Адміністратор.


4) ”SmartSign signed but empty result”

Якщо помилок немає, деактивувати КЕП та активувати повторно. Або надіслати лог помилки на технічну підтримку [email protected] з описом дій.


5) "Сертификат поврежден или не может быть использован (50)"

Перевірте, чи зчитується КЕП на сайті ДПС cabinet.tax.gov.ua.

Якщо КЕП зчитується, спробуйте ще раз активувати КЕП в SmartSign.
У випадку помилку, спробуйте наступні кроки (по черзі, а не усі разом):

1.     Очистити сертифікати (ПКМ - Очистити сертифікати)

2.     КЕП (файл) додати в короткий шлях, наприклад: C:\Key

3.     Додатково перейменувати файл ключа (КЕП)


6) "Не вдалося виконати підпис (час):"

Якщо КЕП касира активовано (навпроти КЕП стоїть галочка), перевірте, чи запущено SmartSign з правами адміністратора. Запустіть повторно з правами адміністратора та спробуйте провести операцію ще раз.

Якщо помилок немає, деактивувати КЕП та активувати повторно. Або надіслати лог помилки на технічну підтримку [email protected] з описом дій.


7) "Возникла ошибка при работе с файловым хранилищем сертификатов и СОС (49)"


8) Помилка отримання файлу з усіма сертифікатами: Cannot create file  "C:\ProgramData\SmartSign\Certificates\CACertificates.p7b". Access is denied

"Немає прав для завантаження довідника сертифікатів. Запустити з правами адміністратора.


9) Якщо сертифікат не активується при будь-яких діях:
Якщо в папці SmartSign немає файлу Av337CryptokiD.dll - його потрібно вручну додати (файл може зникнути, якщо раніше SmartSign автоматично оновлювався). Перед цим SmartSign потрібно Вигрузити (ПКМ на іконку SmartSign в треї).

10) "Возникла ошибка при получении метки времени (65)":
Один з запитів на підписання не дійшов до АЦСК. Потрібно зачекати, доки АЦСК відновить свою коректну роботу.
Це вам допомогло? Дякуємо за зворотній зв'язок Ой, помилка.

Потрібна допомога? Написати нам Написати нам