Перейти до опису помилок SmartSign
Опис помилки
та її рішення
1) "Сертификат не найден":
ПКМ натиснути на SmartSign в треї та обрати "Очистить сертификаты", після цього спробувати активувати ключ знову.
2) "Сертификат поврежден":
ПКМ натиснути на SmartSign в треї та обрати "Очистить сертификаты", після цього спробувати активувати ключ знову.
3) Отказано в доступе \CACertificates.p7b". "Отказано в доступе"
Спробувати запустити як Адміністратор.
4) ”SmartSign signed but empty result”
Якщо помилок немає, деактивувати КЕП та активувати повторно. Або надіслати лог помилки на технічну підтримку [email protected] з описом дій.
5) "Сертификат поврежден или не может быть использован (50)"
Перевірте, чи зчитується КЕП на сайті ДПС cabinet.tax.gov.ua.
Якщо КЕП зчитується, спробуйте ще раз активувати КЕП в SmartSign.
У випадку помилку, спробуйте наступні кроки (по черзі, а не усі разом):
1. Очистити сертифікати (ПКМ - Очистити сертифікати)
2. КЕП (файл) додати в короткий шлях, наприклад: C:\Key
3. Додатково перейменувати файл ключа (КЕП)
6) "Не вдалося виконати підпис (час):"
Якщо КЕП касира активовано (навпроти КЕП стоїть галочка), перевірте, чи запущено SmartSign з правами адміністратора. Запустіть повторно з правами адміністратора та спробуйте провести операцію ще раз.
Якщо помилок немає, деактивувати КЕП та активувати повторно. Або надіслати лог помилки на технічну підтримку [email protected] з описом дій.
7) "Возникла ошибка при работе с файловым хранилищем сертификатов и СОС (49)"
8) Помилка отримання файлу з усіма сертифікатами: Cannot create file "C:\ProgramData\SmartSign\Certificates\CACertificates.p7b". Access is denied
"Немає прав для завантаження довідника сертифікатів. Запустити з правами адміністратора.
10) "Возникла ошибка при получении метки времени (65)":