Перейти до опису помилок SmartConnect

Помилка Опис
1) "attempt to write a readonly database" 20.04.2021 10:03:13 ERROR:TASK: attempt to write a readonly database20.04.2021 10:03:13 Log: attempt to write a readonly database
Рішення: Установка та запуск програми від імені адміністратора. Помилка повідомляє, що немає доступу до запису в локальну базу програми.
Рішення: Дати на папку SmartConnect повні права
2) "Ошибка авторизації для ___"(фіскальний номер) Ця помилка стосується тільки першого запиту зі SmartConnect, де є така помилка авторизації
20.04.2021 10:11:08 DEBUG:ПОЧАТОК shift/xreport
20.04.2021 10:11:08 DEBUG:shift/xreport REQUEST
20.04.2021 10:11:08 DEBUG:shift/xreport RESPONCE (400)
20.04.2021 10:11:08 WARNING:GET: {"message":"Ошибка авторизації для ________","type":"ERROR"}
20.04.2021 10:11:08 DEBUG:КІНЕЦЬ shift/xreport

Рішення: Важливо! Первинна авторизація робиться тільки в онлайні! Продаж, відкриття / закриття зміни, внесок / вилучення - в онлайн режимі.Після цього можливо робота в офлайн режимі, в тому числі й Х-звіт, який локально оброблюється.
3) "Перша операція не може бути в офлайн режимі або невірні дані для авторизації" Перший запуск з SmartConnect має бути в онлайн режимі. Якщо інтернет-з'єднання є, але помилка все одно виникає - перевірте,  чи активовано КЕП (електронний ключ) в програмі SmartSign. Активуйте його та спробуйте провести операцію ще раз.
4) "database is locked" Помилка database is locked може виникнути в результаті того, що деякий процес заблокував доступ до файлу.
Хід рішення:
1. Перевірте чи був запущений SmartConnect від іншого користувача (user);
2. Чи змінювали права на папки або user`а;

3. Чи робили переустановку програми від іншого user`а?
4. Дана помилка може виникнути й через антивірус

5) SmartConnect не відображається у списку https://sign.smart-era.ua/ Розблокуйте порт 8877
6) "Увага! Каса ЗАБЛОКОВАНА. Час між сервером і локальною машиною відрізняється більше ніж на 2 хвилин. Необхідно час синхронізувати з інтернетом." Необхідно синхронізувати час на ПК з Інтернет. У разі, якщо після синхронізації помилка залишилась, потрібно перезапустити SmartConnect.
7) Помилки при вивантаженні офлайн чеків Під іншим ключем не можливо вивантажувати реалізації на сервер (тобто переходити в онлайн режим). При заміні ключа (КЕП) обов'язково зміна повинна бути закрита, а дані (чеки, створені у офлайн режимі), - вивантажені.
Під іншим ключем можна тільки закрити зміну (у разі якщо цей інший ключ зареєстрований як старший касир).

Це вам допомогло? Дякуємо за зворотній зв'язок Ой, помилка.

Потрібна допомога? Написати нам Написати нам