Переведення часу на зимовий та літній періоди

28.10.2022


Для коректного переведення часу за умов роботи в офлайн режимі (програма SmartConnect):

Загальні рекомендації:
  1. Не проводьте операції з 3 ранку до 4 ранку в ніч з 29 на 30 жовтня.
  2. Перевірте в налаштуваннях комп'ютера чи включено автоматичне переведення часу:

             2.1.Правою кнопкою миші натисніть на область дати та часу у правому кутку екрана;

             2.2.Оберіть з контекстного меню "Налаштування дати та часу";

             2.3.Перевірте, чи включено перемикач для "Установлювати час автоматично"

Рекомендації по роботі:

a) Якщо зміну було відкрито до переведення часу: таку зміну можна не закривати (Z-звіт) у період з 3 до 4 ранку. Просто продовжіть фіскалізувати чеки вже після автоматичного переведення часу на Вашому ПК.

b) Якщо зміну було відкрито до переведення часу  і після відкриття Ви виконали п.2.: потрібно перезавантажити SmartConnect:

  1. Правою кнопкою миші натисніть на іконку SmartConnect (біля області дати та часу у правому кутку екрану);
  2. Натисніть "Вигрузити";
  3. Запустіть SmartConnect повторно;
  4. Продовжіть роботу.

с) Щоб відкрити зміну вже після переведення часу, впевніться, що час на Вашому ПК коректний, якщо час не коректний - див.пункт 2.

Це вам допомогло? Дякуємо за зворотній зв'язок Ой, помилка.

Потрібна допомога? Написати нам Написати нам