Переведення часу на зимовий та літній періоди
28.10.2022
Для коректного переведення часу за умов роботи в офлайн режимі (програма SmartConnect):
Загальні рекомендації:
- Не проводьте операції з 3 ранку до 4 ранку в ніч з 29 на 30 жовтня.
- Перевірте в налаштуваннях комп'ютера чи включено автоматичне переведення часу:
2.1.Правою кнопкою миші натисніть на область дати та часу у правому кутку екрана;
2.2.Оберіть з контекстного меню "Налаштування дати та часу";
2.3.Перевірте, чи включено перемикач для "Установлювати час автоматично"
Рекомендації по роботі:
a) Якщо зміну було відкрито до переведення часу: таку зміну можна не закривати (Z-звіт) у період з 3 до 4 ранку. Просто продовжіть фіскалізувати чеки вже після автоматичного переведення часу на Вашому ПК.
b) Якщо зміну було відкрито до переведення часу і після відкриття Ви виконали п.2.: потрібно перезавантажити SmartConnect:
- Правою кнопкою миші натисніть на іконку SmartConnect (біля області дати та часу у правому кутку екрану);
- Натисніть "Вигрузити";
- Запустіть SmartConnect повторно;
- Продовжіть роботу.
с) Щоб відкрити зміну вже після переведення часу, впевніться, що час на Вашому ПК коректний, якщо час не коректний - див.пункт 2.